مرور رده
سیسکو
معرفی Cisco Intersight Workload Optimizer نقطه عطف دنیای Hybrid MultiCloud
مدل عملیاتی جدید به تیمهای برنامه و زیرساخت، امکان قابلیت دید کامل On-Premise و Cloud را میدهد.
گروههای IT و APP میتوانند از مشکلات Real-Time جلوگیری کرده و از خودکارسازی برای حل مسائل قبل از وقوع آنها، بدون در نظر گرفتن دامنه استفاده!-->…
خودکارسازیهای هوشمندتر در شبکه Intent-Based با راهکارهای سیسکو
سیسکو قابلیتهای جدیدی را به تمامی بخشهای تشکیلدهندهی بستهی پیشنهادی خود برای شبکه Intent-Based جهت ارائهی کنترل، امنیت و بینش بیشتر به مشتریان خود میافزاید.
مزایای راهکارهای سیسکو برای شبکه Intent-Based
فناوری اطلاعات میتواند!-->…
قابلیتهای جدید برنامه کاربردی WebEx Meetings Desktop
برنامه کاربردی WebEx Meeting Desktop پس از ارتقای آن، دارای قابلیتهای جدیدی است که در این مطلب به برخی از آنها خواهیم پرداخت.
مشاهدهی آسان استفادهکنندگان از گزینه Raise Hands
پس از ارتقای برنامه کاربردی WebEx Meetings Desktop، کاربران!-->…
تاثیر کرونا و رعایت فاصله اجتماعی بر افزایش استفاده از سرویس WebEx
مردم سراسر جهان به علت تعطیلیهای مربوط به شیوع ویروسکرونا به فاصلهگذاری اجتماعی ادامه میدهند به همین دلیل این روزها شرکتهای برگزارکنندهی ویدئوکنفرانس شاهد افزایش چشمگیر کاربران هستند و در این میان سرویس Webex شرکت Cisco جدیدترین!-->…
افزایش تقاضا و استفاده از سرویسهای ویدیوکنفرانس در سال 2020
در ماه آوریل، سرویس ویدیوکنفرانس Cisco WebEx میزبان بیش از 20 میلیارد دقیقه مکالمه در ماه بود. وقتی این عدد را با 14 میلیارد دقیقه جلسه وبکس در ماه مارچ مقایسه میکنیم، تفاوت اعداد بسیار چشمگیر هستند. توسعه دهنده نرم افزار Collaboration!-->…
تلفیق راهکار Cisco SD-WAN با Google Cloud برای راهکارهای Multicloud و Hybrid
شبکهی گسترده و مبتنی بر نرمافزار یا راهکار Cisco SD-WAN و Google Cloud به منظور ایجاد آنچه که آنها اولین «Fabric شبکه Multicloud با محوریت برنامهی کاربردی» در این صنعت مینامند، یعنی Cisco SD-WAN Cloud Hub با Google Cloud، ادغام شده و!-->…
5 دلیل برای استفاده از ابزارهای ویدیو کنفرانس در کسب و کارهای کوچک
زمانی که یک ملاقات حضوری ترتیب میدهیم، تمامی افراد را درگیر محدودیتهای نسبتا سختی میکنیم. همهی افراد باید در موقعیت یکسانی دورهم جمع شوند به علاوه اینکه باید اطمینان حاصل گردد که یک سالن کنفرانس یا دفتر، که برای همهی شرکتکنندگان!-->…
مرکز تماس یکپارچه UCCX سیسکو: افزایش بهرهوری ارتباط با مشتریان
Cisco Unified Contact Center Express یا به اختصار UCCX با بهرهمندی از قابلیت پیادهسازی آسان و سهولت کاربری به ارائه یک راهکار مجازی، قابل دسترس، پیچیده و کاملا ایمن جهت مدیریت تعاملات مشتریان میپردازد که تا حدود چهارصد Agent را پوشش!-->…
تکنولوژی Cisco Unified Communication Manager، محصولی کارآمد برای دورکاری
تکنولوژی Cisco Unified Communication Manager یا به اختصار CUCM به عنوان بخش اصلی در سرویسهای همکاری سیسکو به شمار رفته و امکان کنترل تماس و Session را برای ویدئو، صدا، ارسال پیام، قابلیت تحرکپذیری، پیام رسانی فوری و اعلام حضور فراهم!-->…
بررسی ویژگیهای Cisco Webex Control Hub
رفع مشکلات مدیران شبکه
مدیران IT گاهاً وظایف سخت و هراسانگیزی را به عهده دارند؛ به عنوان مثال تضمین کیفیت سرویس ابزارهای یکپارچگی ارتباطات احتمالا سختترین بخش این شغل باشد. تضمین این که تمام کارکنان، از سختگیرترین مدیر ارشد تا!-->!-->!-->…