ارائه راهکار اوراکل Oracle Retail جهت ارتقاء ساختار سازمان ها

بررسی راهکار Oracle Retail

مشاهده: 83

کمپانی Bata، یک فروشنده‌ی جهانی کفش، Oracle Retail را پیاده‌سازی کرده است تا درعین ارتقا تجربه‌ی مشتریان در فروشگاه‌ها، برنامه‌ریزی و کارآیی زنجیره تامین را نیز بهبود بخشد. با این سرمایه‌گذاری تکنولوژی، Bata خواهد توانست زنجیره تامین خود را مدرن‌سازی کرده، سرمایه‌گذاری‌های غیرملزوم موجودی را کاهش داده و Margin Potential را افزایش دهد.

کمپانی Bata یک فروشنده‌ی جزئی می‌باشد که در روز به بیش از یک میلیون مشتری در 5300 فروشگاه واقع در 70 کشور خدمات‌رسانی می‌کند. با کسب‌وکاری به این مقیاس، برنامه‌ریز‌های Bata در ایجاد استراتژی‌های دقیق موجودی که اهداف فروش سازمانی و میزان سوددهی را برآورده کرده و با تبلیغات سازمانی و منطقه‌ای همخوانی داشته باشند، با چالش مواجه شده‌اند. با استفاده از Oracle Retail Merchandise Financial Planning و Oracle Retail Assortment Planning در آمریکای لاتین و Oracle Retail Xstore Point-of-Service در آمریکای لاتین و اروپا، Bata خواهد توانست با دقت بیشتری طبقه‌بندی‌های موجودی خود را برنامه‌ریزی نموده و اطمینان حاصل نماید که در عین تقویت همکاران خود برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر مشتری با بهره از سیستم‌های POS مدرن، برای مصرف‌کنندگان محصول مناسب را، در مکان و زمان مناسب فراهم می‌آورد.

به گفته‌ی ماسیمیلیانو گِرلی، مدیر کلی بخش IT کمپانی خرده فروشی Bata ، این کمپانی برای موفقیت به خودکارسازی فرآیندهای خود و استفاده از داده‌های خود احتیاج داشت. اوراکل راهکارهایی را ارائه می‌دهد که با نیازهای کمپانی Bata برای Retail Planning، اجرا و کنترل یکپارچه‌سازی‌شده، برابری داشته است. Bata این پروژه را در شیلی و ایتالیا آغاز نموده و به آرامی درحال گسترش آن در این دو منقطه می‌باشد. این کمپانی برای پشتیبانی و یاری‌رسانی در امر اعمال این پروژه، از کمک همکاران معتمد و مجرب خود یعنی Oracle Retail، Retail Consult و Veltio بهره گرفته است.

با استفاده از تکنولوژی Oracle Retail، کمپانی Bata خواهد توانست که مدیریت موجودی، فروش و تعویض را افزایش داده و با بهره از آگاهی بیشتر نسبت به ترجیحات و تقاضای مشتریان در فروشگاه‌های سطح منطقه‌ای و کشوری، تجربه‌ی خرید فروشگاهی بهتری برای آن‌ها به ارمغان آورد. با به‌کارگیری Oracle Retail Point of Service، کمپانی Bata می‌تواند تجربه‌ی ثابتی برای مشتریان خود در سطح جهانی فراهم آورده و درعین‌حال پیچیدگی آموزش برای همکاران خود را کاهش دهد.  Oracle Retail Xstore Point of Service که با سیستم‌های Back-End کنونی کمپانی Bata ادغام شده است، به این کمپانی کمک می‌کند که وضوح Real-Time به موجودی را برای دستیابی به حداکثر دسترس‌پذیری محصولات چه به صورت online و چه به‌صورت درون‌فروشگاهی، بهبود بخشد.

به گفته‌ی مایک وبستر، معاون ارشد رئیس و مدیر عمومی Oracle Retailer، در صنعت کفش، طبقه‌بندی موجودی و دقت، برای تجربه‌ی مشتری و Brand Engagement بهتر ضروری می‌باشند. از طریق این تحول دیجیتال، Bata می‌تواند از دانش موجود در پلتفرم مدرن Oracle استفاده نماید تا به سرعت و مقیاسی که برای برنامه‌ریزی هرچه بهتر موجودی به‌منظور رفع نیازهای مشتریان نیاز دارد، دست پیدا کند.