دریافت مقالات

ارتباطات یکپارچه

رویکردهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات به سمت ساختارهای هماهنگی تحت عنوان ارتباطات یکپارچه Unified Communications سوق پیدا کرده که یاری رسان سازمان ها و شرکت ها در یکپارچه سازی ارتباطات درون و برون سازمانی می باشد.

Unified Communication به یکپارچه سازی سرویس های ارتباطی بلادرنگ اطلاق می شود که به عنوان مثال می توان به مواردی نظیر Instant Messaging، Presence Information، Telephony شامل IP Telephony ،Video Conferencing، Desktop Sharing، Data Sharing، Call Control و Speech Recognition به همراه سرویس های غیر همزمان مانند Unified Messaging ،Voicemail ،E-mail اشاره نمود.

شرکت امن پایه ریزان کارن APK نخستین شرکت دانش محور در اجرای پروژه های انفورماتیکی کشور تماس با کارشناسان 021-88539044-5

امن پایه ریزان کارن ارتباطات یکپارچه Unified Communications
امروزه شرکت های بسیاری در این صنعت پیشتاز بوده که از جمله آنها می توان به شرکت های نظیر Microsoft Lync – Skype ،Cisco، Avaya، Mitel، NEC، IBM اشاره کرد که هر کدام نسبت به دیگری دارای نقاط ضعف و قوت مختص به خود می باشند. شرکت امن پایه ریزان کارن APK با بررسی و مطالعه برروی نرم افزارها و Appliance های این شرکت های بزرگ سعی برآن دارد تا محصولاتی متناسب با نیاز سازمان ها را ارائه نموده و سازمان ها را در جهت انتخاب درست هدایت و یاری نماید.

امن پایه ریزان کارن ارتباطات یکپارچه Unified Communications

با توجه به موارد فوق این تکنولوژی برای تمامی سازمان ها مزایای را به وجود می آورد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

(IM (Instant Messaging:  چت کردن به صورت فردی یا گروهی با کسانی که در Contact list می باشند.

Audio, Video and Web Conferencing:  تماس صوتی و تصویری با کیفیت HD از طریق کنسول Lync و یا Web یک قابلیت بسیار عالی برای سازمان ها که آنها را قادر می سازد با کارکنان خود در هر لحظه و در شهرهای مختلف کنفرانس داشته باشند .

Peer to Peer Conference Audio/Video: برقراری ارتباط صوتی و تصویری به صورت دو نفره که این امکان را ایجاد می کند که بدون محدودیت زمانی و مکانی ارتباط از طریق بستر مخابرات ، اینترنت و یا شبکه داخلی برقرار گردد.

Connectivity to PSTN: قابلیت اتصال و شماره گیری به تلفن های شهری و برقرای ارتباط کامل با تجهیزات مخابراتی موجود در داخل سازمان.

Enterprise Voice: برخورداری از فناوری VOIP تماس از طریق IP و ار تباط با دیگر ساختارهای تلفنی موجود در سازمان.

Sharing: قابلیت به اشتراک گذاری Fileها،Application ها و  Desktop برای کاربران و اشخاصی که می خواهید.

Mobility:  شما با استفاده از این قابلیت می توانید در هرجایی که باشید به شرط داشتن اینترنت به تمام امکانات دفتر کار خود دسترسی داشته باشید مثلا با Divert کردن تماس های خود از طریق Lync بر روی گوشی خود شما هیچکدام از تماس ها و پیام هایی که با دفتر شما گرفته می شود را از دست نخواهید داد.

Integration: قابلیت سازگاری با نرم افزارهایی چون Outlook  , OneNote , PowerPoint , Word , Excel , Exchange و SharePoint.

Poll: از دیگر امکانات بسیار محبوب و کارآمد در این سیستم ها می توان به امکان رای گیری در نشست ها که قابلیت نظر سنجی از شرکت کنندگان در نشست را، فراهم می آورد اشاره نمود.

Q&A-Question and Answer: این قابلیت، ساختار مطرح کردن یک سوال در نشت ها را فراهم می آورد تا در جلسات بزرگ امکان مطرح کردن سوال و جمع آوری جواب ها وجود داشته باشد.

 

از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت سرویس دهی در انواع مختلف دستگاه ها و پلتفرم ها
  • کاربرپسند بودن کنترل ارتباطات در تمام دستگاه های با ویندوز ۸
  • برقراری ویدیو کنفرانس با کیفیت HD
  • محدود نبودن این محصول به سیستم عامل ویندوز

امن پایه ریزان کارن ارتباطات یکپارچه Unified Communications

?