اشتراک ایمیل
APK Blog - Virtualization, Services, Datacenter, Infrastructure

برتری شرکت اوراکل در ارزیابی مجموعه­ های CRM

شرکت اوراکل توسط Forrester Research در مجموعه­ های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) شرکتی برتر نامیده شد. The Forrester Wave: CRM Suites Q4 2018 در میان تمام فروشندگان در این دسته، به شرکت Oracle بالاترین امتیاز را داد و همچنین به توانایی اوراکل در یکپارچه سازی تمام عملکرد­های اداری اشاره نمود. «هدف گسترده‌ی اوراکل این است که با استفاده از داده‌ها، اطلاعات و تجربه‌ها در روابط B2B و B2C که در برنامه ­های Front Office و Back Office مشاهده می­ شوند، به ایده‌ی شرکت متصل دیجتالی تحقق بخشد.»

به گفته ­ی­ Forrester، راهبردهای CRM مدرن، با استفاده از مقادیر زیادی اطلاعات در مورد تعاملات رفتاری و معامل ه­ای برای تجربه‌های متفاوت، تجربه‌های متمایزی را برای مشتریان امکان پذیر می­سازند. Forrester از جم ع­آوری اطلاعات به عنوان امری متمایز کننده نام برده و می­گوید: «تعاملات اطلاعات محور، کار­ها را ساده کرده و کاربران CRM را قادر می‌سازد تا بر روی وظایفی که اهمیت بیشتری برای نتایج کسب و کار دارند تمرکز نمایند. این گزارش همچنین بیان می­کند که: «اکنون CRM به کمک کردن به سازمان‌ها برای حمایت از مشتریان در تعاملات نقطه به نقطه‌شان برای جلب رضایت و وفاداری بلند مدت مشتریان ارزش بیشتری قائل است.»

Stephen Fioretti، معاون رئیس مدیریت محصولات بخش خدمات Cloud شرکت اوراکل گفت: «در Oracle ما می‌دانیم که چیزی به عنوان تجربه مشتری قابل پیش بینی وجود ندارد و به همین دلیل است که ما بر روی ارائه دادن دیدگاه‌های قدرتمند و عملی و در لحظه و به صورت Real Time در سراسر تجربه مشتری تمرکز کرده‌ایم. ما اعتقاد داریم که موقعیت ما در Forrester Wave برای مجموعه ­های CRM، نشان‌گر رویکرد داده محور ما برای کمک به سازمان‌ها برای ارتباط متقابل با مشتری ­هایشان است.»

برای این گزارش، 11 شرکت کننده با توجه به 33 معیار که در سه دسته ­ی پیشنهادات فعلی، استراتژی و حضور موثر در بازار دسته بندی شده بودند، ارزیابی شدند. در بین تمام فروشندگان، Oracle بالاترین نمره را در دسته پیشنهادات فعلی و بالاترین امتیاز ممکن را در دسته استراتژی محصولات بدست آورد. Oracle همچنین در معیار­های اتوماسیون نیروی فروش (Sales Force Automation یا به اختصار SFA) ، پیکربندی قیمت ذکر شده (Configure Price Quote یا به اختصار CPQ) ، خودکار‌سازی بازاریابی، خدمات مشتری، تعمیر در محل و تجربه مشتری بالاترین امتیاز ممکن را کسب نموده و همچنین در معیار رویکرد Go-To-Market بالاترین امتیاز را در میان تمام فروشندگان کسب کرد.

(Oracle CX Cloud (Customer Experience یا تجربه مشتری مجموعه ای از برنامه‌های کاربردی است که سازمان‌ها را قادر می‌سازد در زمینه مدیریت تجربه مشتری و طرح­ های تغییرات در کسب و کار رویکرد دقیق­ تری را پیش بگیرند.  Oracle CX Cloud با ارائه یک پلتفرم کسب و کار قابل اعتماد که اطلاعات، تجربه­ ها و نتایج را به یکدیگر متصل می‌کند، به مشتریان کمک می‌کند تا پیچیدگی‌های IT را کاهش دهند، تجربه ­های نوینی را برای مشتریان خود فراهم نمایند و نتایج کسب‌وکار قابل پیش بینی و محسوسی را بدست آورند.

شرکت APK (امن پایه ریزان کارن) دارای مجرب ترین تیم طراحی شبکه و نخستین شرکت دانش محور در اجرای پروژه های انفورماتیکی کشور